18/12/06

Nueva Sección: Reseñas Literarias


Me gustaría, con este escueto post, dar comienzo a una "sección", por decirlo de algún modo, dentro de nuestro modesto Blog: Reseñas Literarias. Tiene como objeto simplemente compartir con aquell@s de vosotr@s que tengais interés nuestra humilde opinión sobre algunas obras literarias, y contrastarlas con vuestros comentarios al respecto. De igual manera, será para nosotr@s un honor poder publicar vuestras reseñas en caso de que deseeis mandárnoslas. Podeis enviarlas (al igual, como ya dijimos, que cualquier otra colaboración que querais) a kethihel@gmail.com. Los posts destinados a esta sección irán etiquetados claramente ("Reseña Literaria: <>").
Os damos las gracias de antemano y esperamos que la iniciativa os pueda resultar interesante.

Blogger: Moreloth

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Eiii, mola la idea! La veritat és que seria interessant encara q no se'm dona gaire be escriure ressenyes... ^^U nuse esq a mi el q m'agrada es escriure histories jo mateixa... pero he vist el titol de El Retrat de Dorian Gray i m'ha vingut al cap el llibre.. em va encantar! La veritat és que l'autor va tenir una idea increible i és una excel·lent metafora de com la majoria de gent voldria ser sempre jove... això em recorda una altra historia, aquesta vertadera, sobre una comtessa del segle XVI que es banyava en sang de verges perquè creia q era un "exfoliant" extraordinari que la mantenia més jove... aixo ho va començar a fer amb uns 30 anys (q dices tu..ui si, q vieja ¬¬') i va arribar a matar, segons diuen els documents, a 600 de les seves criades que no arribaven gairebé als 18 anys...

bé, després d'aquest desfasse que he tingut, i no penseu que son una macabra morbosa (aunk la historia tiene mucho interes, segun mi opinion) em despedeixo...

vagi be! Mola molt el blog! ^^

muaks!

Vane_aYaMe

Anónimo dijo...

Tinc son...

Ei, un dia que tingui esma x llegirme tot aixo... tescriure un comentari llarguissim... avui no estic inspirada ¬¬u

Sense haver llegit res sembla wai :D...

Arewww!!

PD: Mes gracies per la pustal ^^

Blanca dijo...

Encara que no te res a veure amb el vostre post.... FELIÇ ANY NOU!!! es una miqueta tard pero que hi farem jejeje. Espero que ho hagueu passat molt molt be y ens veiem dintre de poquet ja. Petons per els dos, MUA.